سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

یلدا...سکوت...

پاییز لحظه به لحظه در حال گذر است در این لحظه ها آرزو می کنم .. یک کلید , یک قدم , یک وسیله, یک سخن باعث بشه که به بر آورده شدن آرزوهاتون نزدیک...که نه... پرتاب بشید ..آرزو می کنم دل همتون از به دست آوردن یک شی مورد علاقتون , یا یک پول گنده , دیدن کسی که خیلی دوستش دارید,شنیدن حرفی که مسیر زندگیتونو عوض کنه, گرفتن ترفیع تو کارتون, شفا گرفتن یکی از بیمار های اطرافتون , گرفتن بهترین نمره تو امتحان تون و ...بلرزه و هُررررری بریزه پایین...آرزو میکنم که معجزه ی زندگیتون رو با همه ی وجودتون حس کنید..امین

نظرات 2 + ارسال نظر
شکوفه 1392,09,30 ساعت 13:42 http://talai.blogsky.com

یلدا، تو را دوست دارم، به اندازه همه ستاره هایى که در چشم هایت مى درخشند،
اى خواستنى ترین شب ها!
طعم تو، به اندازه همه صبح هاى دل انگیز آفتابى بهار، شیرین است.
و چه خوب است بنگریم:
"بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد"
و این یعنی:
بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.
اینم هدیه شب یلدا....

http://www.persiancards.com/static/cards/18/114.swf

کیف کردم از نگارشت بوخودا
پاییز رفت که رفت که رفت
اولین روز زمستون مبارکت سکــــــــــــــــــــوت!
آخ آخ چقد دلم نمیخواد زمستون تموم بشه حس خوبی نسبت به عید و اوایل بهار ندارم
آقا یه انتقاد اونم این که این چند جمله ای که واسه ی پروفایلت توی قسمت در باره من نوشتی"خدایا امشب خیلی خسته ام فردا بیدارم نکن"رو تغییر بنوماااااا
زد زیاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد