سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

امید...سکوت...


امید دارویی است که شفا نمی دهد، اما درد را قابل تحمل می کند

نظرات 5 + ارسال نظر
شکست ناپذیر 1392,07,11 ساعت 15:49

امید دارو نیست لامصب معجزه میکنه

چکاوک 1392,07,12 ساعت 09:13

امید؟؟؟؟
کاش باشه...

سلام لطفا اسم وبلاگو عوض کن سکوت جان !
آدرس همون قبلیه هستش
با تشکر
چکی...

سلام...
چکی میحوای یه مدت دیگه عوض نکنم شاید نظرت عوض شد!!!

امید را چه کسانی می فروشند؟؟؟

احتیاج دارم

دلم درد می کنه

وای دلم وای دلم وای دلم وای دلم

بقالیه سر کوچه!!!
مش رمضونم شاید داشته باشه!!!!

هر جور راحتی سکی
کوجای؟

اقا این مرورگری ما اکثرسایتارا باز نمیکنه!!!!
اگه بهتون سر نمیزنم فقط و فقط به همین دلیله!!!
فک کنم ویروسی شده سیستمم باید وین عوض کنم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد