سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

بنواز ای زندگی...سکوت...

بنواز ای زندگی
ساز تو کوک کدامین ریتم است ؟
اینچنین میرقصم؟
بنواز ای زندگی
من که سالهاست .....
با این آهنگ تو ...
سرخوش و مشغولم..
بنواز و برقصان...که عادت دارم من به این رقص خیالی
بنواز
روزی نوبت منم خواهد شد
که برایت بنوازم..
بنــــــــــــــــــواز

نظرات 6 + ارسال نظر
شکست ناپذیر 1392,06,31 ساعت 20:23

بتراااااش ای سنگ تراش بتراااااااش ای سنگ تراش
سنگی از معدن.....یادم رفت
ِنده یاد آقاسی

بتراش مداد تراش!!! بترااااااش!!!

زهرا 1392,07,01 ساعت 15:34

از شما که نیست این مطلب قشنگ
البته شاید هم مصداق پست بالا باشه که هیچ چیز از هیچکس بعید نیست
شاید این پست قشنگ از شما بعید نباشه

من کجا و این مطلب کجا...!!!

شکست ناپذیر 1392,07,02 ساعت 14:18

این مداد تراش تیکه اول مهر بودااا

100%

میخوای چت روم را بندازی دوباره؟
اوهوم
منم باید یه فکری بوکونم اینجوری نمیشه
یه چت روم حسابی
البته چت روم فراوونه ها همه به یه منظور خاصی ترشیف میبرن اونجا به ما هم اصلندش خال نمیده
گفتم خال؟
چه اشتباهی!!!!خدای من حال

خب شماها میاین به جای اینکه جواب همدیگه را تو وبلاگهاتون بدین تو نظرات میدین بعدشم میخواین چتروم نشه!!!!؟؟؟؟

روزی نوبت منم خواهد شد
که برایت بنوازم..
بنــــــــــــــــــواز
عالی بود.

ممنون

نیلو 1393,01,19 ساعت 20:27

عالی بوووووود.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد