سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

با هم بیا دعا کنیم!! خدامونا صداکنیم!!!سکوت...

سلام دوستان عزیزم...
امروز اومدم ازتون بخوام واسه شفای هر چه زودتر خواهر زاده ام صادق جان عزیزم دعا کنید
که هر چه زودتر خوب بشه...
آمیــــــــن


...
سکوت

نظرات 22 + ارسال نظر

سلام دوست خوبم
نمیدونم چی بگم
خیلی دوس دارم بگم واس کوچولوی عزیز دعا میکنم
ولی
امیدی به قبول شدن دعام ندارم
یه جورایی دعا کردن بلد نیستم سکوت
فقط
دوست دارم. ارزو میکنم هر چه زود تر برگرده به آغوش گرم مادر پدرش

سلام.
ممنون چکاوک جان...
امین...

آمین یا رب العالمین

آمین

ali 1392,06,22 ساعت 16:13 http://smartab.blogfa.com

آمــــــــــــــــــــــــــــــــــــمین
آمــــــــــــــــــــــــــــــــــــمین

آمــــــــــــــــــــــــــــــــــــمین

مرسی عزیییییییییییییزم

شکست ناپذیر 1392,06,22 ساعت 16:58

چی؟
چکاوک صادق کوچولوی عزیزه؟
مطمعنی منظورت صادقه؟

دوباره بخون...
یعنی تو نمیدونی صادق کوچولو نیس؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] 1392,06,22 ساعت 16:58

آمین

[ بدون نام ] 1392,06,22 ساعت 16:59

عامین

عامین؟؟؟؟؟
درسش امین هستا!!!
بزار صادق اومد بهش میگم ...چوقولی میکنم ازت...

خدا انشالا هر چه زودتر شفاش بده
------------------------------------
تو وبلاگ جدیدم منتظرتونم

ممنون دوست من...
چشششششم

احمد 1392,06,23 ساعت 21:27 http://hor-73.rzb.ir/

الهم اشفی کل مریض
انشاالله زودتر سلامتیش رو بدست بیاره
حُرباش برای آزادی...

آمیــــــــن....
ممنون احمد جان...
ایشالا خودتم همیشه شاد و سلامت باشی

منظور شکست ناپذیر من بودم
خب چه میدونستم کوچولو نیست!
اصن حالم گرفته شد

مهم اینه که لطف کردین و دعا!!!!
ممنون...

شکست ناپذیر 1392,06,24 ساعت 10:19

شکست ناپذیر 1392,06,24 ساعت 10:23

چند وقته بیکارمهمش کارم شده بیام وبلاگت نظر بدم
خدا شفام بده

همه دعا کنیـــــــــــــــــــــــــــــــن!!!
یلند بگو ااااااامین!!!
دومیشو بلند تر...

شکست ناپذیر 1392,06,24 ساعت 10:25

شنه هفته دیگه باید برم مدرسه

مدسه که خوبه!!
منم خیلی ناراحتم اخه شنبه هفته دیگه نمیرم مدرسه!!!!

شکست ناپذیر 1392,06,24 ساعت 10:26

ببقشید اینجا رو با چت روم اشتباه گرفتم

چی وگویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شت رووووووم؟؟؟؟
مگه شت روووم وری تو؟؟؟؟؟
من اینو با دستای خودم وکوشم!!!

به وبسایت منم ی سر بزن

اخه لامپ بستن!!!
ببخشید لامصب باز نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!

زهرا 1392,06,24 ساعت 12:54

سلام
دیر اومدم ولی خب شنیدم که دیروز مرخص شده
ایشالله بلا همیشه ازش دور باشه
حالا آدرس بده کمپوت بفرستم دم در خونتون البته واسه آقا صادق نه شوما

البته بگم که دیروزم مرخص نشد...احتمالا فردا میشه!!!!
ممنون
تو کمپوت بفرستی؟؟؟؟؟
قرصای قلبتو بزار دم دستت وقتب ازین حرفا میزنی!!!!
کمپوووووووووووت؟؟؟؟؟؟؟؟
تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پولشا برفست بینم خودم واسش میخرم
تا برسه اینجا خراب میشه

زهره 1392,06,24 ساعت 16:16

منم سلام(البته میدونم ج نداره)

اونی که باید قرص قلب دم دستش باشه این صاحبخونس
منم دیدم اینجا شبیه چت روم شده اومدم حرف بزنم

ببین در مورد زهرا درست حرف بزن، خسیس

سلام...
اینجا دیگه فنا شد رررررفت...

کی به شما گفت که اینجا شلوغه؟؟؟
مثه پلیس یگان ویژه هرجاشلوغ بشه سریع میای
درس حرف بزن خسیس!!!!

زهرا 1392,06,24 ساعت 18:57

تجربه دربی ثابت کرده که شما بیشتر به قرص قلب نیاز داری واسه پول خرج کردن
شرط رو باختی و پول ندادی

ضمنا ترجمه ثابت کرده که کلا من عادمه دست و دل بازی هستم

کدوم شرت؟؟؟ااااا ببخشید کدوم شرط؟؟؟؟
بعدشم ف ب شما دونفر گفتین میبریدمنم گفتم میبازین!!!
پیشبینی که نبود

شکست ناپذیر 1392,06,28 ساعت 17:25

شت روم شد رفت

شکست ناپذیر 1392,06,28 ساعت 17:26

چکاوک

همچین گفتی چکاوک انگار از گونه پرندگان سواحل واداگاسکار هستش!!!!!

چکاوک یه پرندس مثه گنجیشد!!!

شکست ناپذیر 1392,06,28 ساعت 17:36

ما کیسه بوسک داریم

خودمونم کیسه بوکس هستیم!!!!
این روزگار هی مشت و لقت میزنه بهمون تا دلت بخواد!!!!

ali 1392,06,31 ساعت 09:51 http://smartab.blogfa.com

شکست ناپذیر
پولتو به رخ ما فقیرا نکش

من دفاع نمیکنم ولی این شکست ناپذیر کی حرف پولشو زد اصلا؟؟؟؟

ali 1392,06,31 ساعت 18:17 http://jadoogar-divaneh.blogfa.com

شکست ناپذیر میگه ما کیسه بوکس داریم

من اصلا نمی دونم کیسه بوکس چیه؟

شوخی کردم

راستشو بخوای منم نمیدونم کیسه بوسک چی هست!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد