سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

سکـــــــــــــــــــــوت...

گمان کردم که همدردند...سکوت...

چنان دل کندم از دنیا که شکلم شکل تنهایی است
ببین مرگ مرا در خویش که مرگ من تماشایی است
مرا در اوج می‌خواهی تماشا کن، تماشا کن
دروغین بودم از دیروز مرا امروز حاشا کن
در این دنیا که حتی ابر نمی‌گرید به حال ما
همه از من گریزانند تو هم بگذر از این تنها

فقط اسمی به جا مانده از آنچه بودم و هستم
دلم چون دفترم خالی قلم خشکیده در دستم
گره افتاده در کارم به خود کرده گرفتارم
به جز در خود فرو رفتن چه راهی پیش رو دارم
رفیقان یک به یک رفتند مرا با خود رها کردند
همه خود درد من بودند گمان کردم که همدردند

شگفتا از عزیزانی که هم آواز من بودند
به سوی اوج ویرانی پل پرواز من بودند
گره افتاده در کارم به خود کرده گرفتارم
به جز در خود فرو رفتن چه راهی پیش رو دارم
رفیقان یک به یک رفتند مرا در خود رها کردن
همه خود درد من بودند گمان کردم که همدردند
رفیقان یک به یک رفتند مرا در خود رها کردن
همه خود درد من بودند گمان کردم که همدردند
نظرات 3 + ارسال نظر

سلام دوست خوبم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
تا الان 900 نفر لطف کردند و بهم رای دادند ولی هنوز رتبۀ پنجم هستم و فاصله ام با نفرات بالاتر خیلی کمه.
حتی یک رای ارزشمند شما می تونه کمک بزرگی بهم بکنه.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

سلام علیرضا نی نی...
اگه با سه تا موبایل بهت رای داده باشم خوشحال میشی؟؟؟
سکوت...

سلام سکی...
دلم گرفت
خیلی وقته فهمیدم تو این دنیا نباید دنبال همدرد گشت!
خیلی وقته فهمیدم باید خیلی خوش شانس بود تا کسیو همدرد و هم راز پیدا کرد...
خیلی وقته یاد گرفتم هر کسیو راه ندم سر سفره دلم
خیــــــــــــــــــــــلی وقته

تو خیلی وقته فهمیدی؟؟؟من خیــــــــــــــــلی وقته فهمیدم!!!

احمد 1392,05,30 ساعت 01:28 http://hor-73.blogsky.com

خدا برای هیچکی نیاره
حُرباش برای آزادی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد